2 Cool 4 School!

Hellu.

Idag är både jag och Ellie lediga, detta firar vi med att plugga en hel dag. Eller ah, en halv dag iaf för jag försov mig lite och blev på så vis en aning sen till Ellie (bussarna var förjävliga med).. När jag anlände hade Ellie gjort våfflor! De va lite knapriga, men väldigt goda! ;)

Jag har engagerat mig tillräckligt i läxorna för att ha blivit klar med en sak av sex, vilket är mer än vad jag har gjort de senaste två veckorna.. (a) Känner att nästa veckas påsklov inte kommer att vara allt för roligt. Men sånt är livet när man är lat! xD

Nä, nu ska jag sluta blogga och fortsätta med plugget.. Har jag tur så blir jag klar med i alla fall två av sex saker idag! Önska mig lycka till.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är verkligen 2 Cool 4 School! :)

Sjukt kul att du kom <3

2010-03-29 @ 21:23:54
Postat av: Ellie

Mitt namn kom inte med ._.

2010-03-29 @ 21:24:17
Postat av: Cicci

Haha we are indeed!

Det var bara trevligt :) fick gjort mer läxor hos dig än vad jag hade fått gjorda hemma xD

2010-03-30 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0