Alice in Wonderland.

God Afton!

Nu är fredagen över och lördagen har tagit vid! Jag har precis kollat klart på Alice i underlandet och David ligger och sover. Det är nog bra att han får lite sömn då han ska spela match senare idag.. Själv har jag, som nämnt tidigare, sovit alldeles för mycket den här veckan och är därför väldigt pigg just nu! Jag ska försöka sova om en liten stund så att jag orkar med hela den awesome dagen som väntar. :)

Alice i underlandet var helt underbar och jag är om möjligt, ännu mer kär i Johnny Depp nu! Det är en bedrift måste jag säga, han har varit min favorit skådespelare sen jag var typ åtta eller något och jag såg honom i Edward scissorhands. Filmen var väldigt mysig och jag kommer nog att se om den både en och två gånger! En film kan ju i och för sig inte misslyckas när Tim Burton, Johhny Depp och Helena Bonham Carter är delaktiga i den. :D

Nu ska jag starta en till film att somna till och sedan ska jag vakna utvilad och pepp på en heldag med Ellie! Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag är PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP PEEEEEEEEEEEEPP :D

2010-03-20 @ 09:47:02
Postat av: Eliie

....och återigen lite PEPP :D

2010-03-20 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0