Då var helgen över och det är måndag igen..

Hejhej.

Helgen är väl egentligen inte över kanske.. Är ledig idag så har verkligen haft en långhelg! Har varit sjukt skönt måste jag medge. Händer alldeles för sällan dock. Denna veckan kommer bli ganska lugn även om det är mycket läxor som måste göras. Slutar halv tio i morgon så har hela dagen på mig att göra det som jag känner att jag ligger efter i. Sen har jag bara två lektioner på onsdag, win. Veckan blir som sagt lugn i skolan.

Har blivit ganska mycket sömn, vilket har varit otroligt härligt, har verkligen behövt det!

Film/chillkvällen i lördags var mysig och jag kan stolt säga att jag LÄTT är bäst på "Bank Och Slå"! (Ett kortspel)
Daimtårtan var god med! :D

Igår var jag väl inte allt för duktig med att göra läxor alltså måste jag jobba dubbelt så hårt idag. Yay. I stället för att plugga igår löste jag och David den där skattjakten som Eniro anordnat! Fan vad awesome vi var! ^^

Nu ska jag skriva ett tal på engelska, "the dark side of the human mind" typ. Efter det ska jag ställa om hjärnan till tyska och plugga lite på att skriva ett formellt brev, eller nåt. Får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0