En helt oextraordinär dag!

Hellu!

Dagen har gått snabbt och jag förstår inte riktigt hur den kan ha gjort det! Känns som om de åtta timmar jag har varit vaken har varit på max fyra timmar.. Konstig känsla. Tror det kan beror på att jag har blivit road av Michal större delen av dagen, han har verkligen en förmåga att få tiden att gå! ^^

Jag har i alla fall fått hämtat ut mitt pass idag, är nu helt redo för Rhodos! Hoppas att de kommande 38 dagarna går lika snabbt som den här. :)

Det är snart mat och efter det blir det till att åka på träning och bränna lite fett.. Eller nåt! I morgon ska jag ut och promenera igen är planen, hoppas att det blir så med, att inget kommer i vägen eller så! :D


- Om nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0