En jäkligt lång dag.

Hellu!

Till skillnad från gårdagen har denna dag varit något otroligt seg. Känns som om varje timme varat i två timmar.. Antar att det måste jämna ut sig på något vis. Hade hellre haft normal-snabba dagar hela tiden!

Har precis ätit och ska snart gå ut och gå en runda, har inte varit jääätte onyttig idag i heller så är lite stolt! Hoppas bara att det håller i sig så att man vågar visa sig i en bikini om 37 dagar! ^^

Efter promenaden blir det nog till att plugga lite.. Har sovmorgon i morgon vilket gör att jag inte behöver lägga mig speciellt tidigt idag. Win.

Sen förra fredagen har jag dock sovit alldeles för mycket, tror det kan vara därför jag har varit trött med. De timmar jag sovit den här veckan är mer än vad jag sover på tre veckor i vanliga fall.. Det är lite obehagligt och min skalle är inte van vid så mycket sömn! Vaknar ju till och med med huvudvärk.. Not good.

Nä usch. Nu är det dags att klä på sig varmt och gå en lång promenad, kanske går upp till David en sväng med och roar honom lite så att han slipper plugga ett litet tag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0