Galen utgång!

God Morgon!

Gårdagen blev riktigt lyckad måste jag säga. Jag hade turen att inte bara få gå ut men Amanda, Ellie och David utan även Amandas kompis Jonas och några från hans fotbolls lag, sjukt härliga människor som gjorde att jag idag har träningsvärk i magen av allt skrattande från kvällen och natten..  :D

Idag ska dock Amanda ta tåget hem, kommer att sakna henne mycket, hon gjorde min helg bra mycket roligare än vad den hade blivit annars! Så en massa pussar till min underbara fru! <3 :)

Ikväll kommer det nog att bli Legend Of The Seeker och ett besök från David vilket kommer bli skoj, i morgon lutar det åt att jag ska hem till Ellie och plugga, vilket jag behöver göra så stört mycket att jag tror jag kommer att få magsår snart! :'(

Nu ska jag gå och göra frukost till frugan och mig själv! Ha de. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0