It's a possibility.

Hej.

Dagen har egentligen varit ganska kort. Känns dock som om den varat i x antal dygn. Har haft huvudvärk sen fya-fem tiden och har inte lyckats bli av med den än, håller tummarna för att den snart går över så att jag kan kolla på en film eller något! :)

I morgon är det fredag och det är helt otroligt jäkla underbart! Känns som om man längtar till helgerna jämt nu för tiden. Ganska deprimerande. :/

Helgen i sig kommer förmodligen att vara ganska händelselös, vill ut och festa eller något liknande, men mitt konto är oroväckande tomt måste jag säga. Festandet får vänta till Rhodos. (Som det bär av till om mindre än 45 dagar förresten!) Kanske träffar David en snabbis på lördag om han har varit duktig och pluggat lite fysik i morgon och på lördag förmiddag! :)

Håller tummarna för att han har gjort det, orkar inte sitta hemma ensam.. ^^

Just nu funderar jag på ifall jag behöver köpa några sommarkläder innan vi åker, tror jag klarar mig på det jag har, fast skulle vilja ha en härlig sommarklänning! En sådan hade inte suttit helt fel nu. :)

Måste snart kolla efter en balklänning jag vill ha med, har till och med köpt den jäkla biljetten! Har till och med fixat passet! Blev 1000 spänn fattigare igår på grund av dessa två saker. Saker som jag visserligen behöver, dock aldrig roligt att förlora pengar. (a)

Ugh. Nu ska jag ta undan disken som blev efter man lagat mat och efter det blir det antingen en varm dusch eller till att krypa ner i sängen så att man får upp värmen på det viset!


Här har ni låten som nog har spelats flest gånger hemma hos mig de senaste dagarna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0