Magsår, frågetecken.

Hejsan.

Jag har precis gjort mig två mackor och ska alldeles strax börja med att göra några av mina läxor. Jag satt en stund innan och tänkte på allt jag behöver göra innan vi slutar skolan, innan vi tar studenten. Jag har en massa läxor att göra:
  • Skriva ett CV och en arbetsansökan på tyska, till i morgon.
  • Börja på mitt engelska Term Paper, helst ska jag ha skickat in ett utkast innan torsdag.
  • Översätta det jag gjorde igår till tyska, innan torsdag (kan säkert dra ut på det till efter lovet, men hade varit trevligt att bli klar med det i tid för en gångs skull).
  • Läsa igenom hela Brott & Straff kapitlet i samhäll B, till i morgon.
  • Skriva minst två sidor på mitt projektarbete, till på torsdag.
  • Ta reda på om vi har någon annan läxa i något ämne som skulle kunna ställa till det ännu mer för mig, typ nu.
Känns som om jag inte borde sitta och blogga nu, men det är lika bra att få allt uppskrivet så att jag slipper tänka mer på det. (typ)
Bortsett från läxor måste jag (det mesta innan Rhodos):
  • Växla pengar, samt se till så att mamma för över pengar till Ellie snarast.
  • Hjälpa till mer hemma.
  • Gå ut och röra på mig, har varit dålig på att ta mina promenader på sistone. :(
  • Försöka ta mig ner till Skåne och vara där någon dag, lär dock inte hända innan Rhodos tyvärr.
  • Besöka ungdomsmottagningen och fixa p-piller.
  • Bli helt klar med mitt projektarbete. (Det är här magsåren kommer in)
  • Fixa så att allt är klart med Freiburg, typ anmäla mig till universitetet och skit.
  • Skriva klart mitt engelska Term Paper, samt skicka in utkast varje vecka så att hon ser att det är en process. En del av betyget där jag lär få ett fett IG.
  • Skulle behöva att åka och hälsa på farmor en sväng med, har inte sett henne på ungefär tre månader, vilket är dåligt av mig.
  • Lösa diverse problem utan att nya uppstår.
  • Försöka hitta ett jobb, så att jag slipper vara utan pengar och något att göra under hela jävla fucking sommaren.
Sen är det vissa småsaker som ska lösas med:
  • Hitta skor till som passar till klänningen till balen.
  • Fixa en klänning till studenten.
  • Köpa studentfestbiljetterna när de börjas säljas.
  • Bestämma vad jag ska ha för frisyr på balen, lutar åt att jag rakar av allt och se glad ut.
  • Försöka att inte låta min frustration gå ut över andra de kommande två månaderna.
Nu när jag skrev upp allt såhär ångrar jag mig lite.. Det blev väldigt jobbigt helt plötsligt. Dock är jag inte så orolig som jag borde vara, det kan bero på att jag börjar bli deprimerad. Man slutar tydligen att bry sig om saker som räknas då. Dessutom har jag typ fem andra symptom som tyder på att det är en liten depression på G. Jag klagar inte, jag känner mig ganska tillfreds för tillfället. Kommer att bli jobbigt först när jag får magsår, men det är en helt annan sak. :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag kan hjälpa dig med ungefär 30-40 % och det kommer att lösa sig! <3

2010-03-30 @ 16:24:10
Postat av: Cicci

Det låter väldigt bra! :)

Behöver all hjälp jag kan få just nu.. xD <3

2010-03-30 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0