Mountains To Move.

God kväll!

Dagen har varit väldigt slapp. Jonas var här en stund och vi kollade på några filmer, mysigt värre! :)

Längtar till helgen något otroligt, på lördag ska jag kolla balklänningar med Ellie och på kvällen blir det sannolikt utgång! Det kommer nog bli väldigt roligt, får se hur mycket pengar man kan göra av med bara.. Lär inte bli en allt för dyr kväll dock, vi kör nog på att förfesta hemma innan, vilket passar min ekonomi mycket bättre. :D

På söndag ska David och jag äntligen få se vårt efterlängtade Legend Of The Seeker avsnitt! Kommer det inte ut då kommer jag att strejka, eller nåt. Vet inte riktigt vad som händer på fredag än. Men det lutar åt att träffa David en stund och "fira" att hans väldigt sega vecka äntligen är över! :)

Nu ska jag snart stänga ner datorn och dra ett täcke eller två över mig och sova fram till åtta i morgon bitti! Först ska jag bara borsta tänderna och läsa lite. Här får ni en mysig låt som jag använder som godnattvisa idag! Natti natti.



- This shouldn't be as hard as it is, why can't things be as I want them to be? It's not right that all my thoughts are confused and all over the place when everything around me is so set in stone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0