Om du lämnade mig nu.

Hejhej.

Min måndag, so far, har varit chill (som vanligt). Är verkligen kär i samhäll B kursen då den är väldigt slapp och flummig! Somnade tidigt igår och vaknade vid halv tio idag och var ändå helt galet trött! Jag tror det beror på att jag har järnbrist, för jag har huvudvärk med. Får käka lite broccoli så löser det sig säkert så småningom!

Jag håller på med ungefär tusen saker samtidigt just nu! Måste sluta med minst hälften för att hinna bli klar med engelskan innan i morgon.. ^^ Ska nog sluta kolla på film och spela spel..

Har planer på att gå ut och gå lite senare med, får se om jag får Ellie med mig med. Jag måste i alla fall se till att röra mer på mig! För om 40 dagar ska man gå omkring i bikini. :D

Den här helgen har jag inte lyssnat på allt för många olika låtar.. David har fått bestämma vad som skulle spelas och det varierade mellan fem låtar ungefär. Manboy, Summer Of '69, You're The One That I Want, Om Du Lämnade Mig Nu och Zombie. Jag klagar inte, tack och lov har jag och David samma musiksmak för det mesta. Har vi inte det får jag helt enkelt stå ut med vissa låtar till de sätter sig på hjärnan och man börjar gilla dem ändå. :) Här får ni i alla fall en låt som JAG tipsade David om som han gillade. Mysig värre är den.


Nu ska jag sluta med att skriva här (- en sak, just 999 things left.) och bege mig ut till köket och tömma diskmaskinen. Är ensam hemma vilket är väldigt tomt måste jag säga! Dock skönt då jag har huvudvärk och inte orkar med Josses musik eller mammas klagan för tillfället. Hoppas din dag har varit lugn och skön. Det är bara fyra dagar till fredag nu! Stay Positive. :)

Kommentarer
Postat av: David

Manboy, Manboy, you can call me Manboy! Du glömde skriva hur grymt vi sjöng med till varje låt också! :D ;)

2010-03-15 @ 18:17:17
Postat av: Cicci

Haha oj! Det glömde jag! :O

Vi sjöng helt otroligt bra ju! ;)

2010-03-15 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0