På natten kommer alla spöken fram.

God kväll.

Ska snart försöka gå och lägga mig. Behöver sova känner jag och måste stiga upp tidigt i morgon även om jag inte börjar förrän vid tolv.

Har inte varit produktiv för fem öre idag. Borde fått gjort så mycket mer än vad jag har. Tyskan ligger i princip orörd på skrivbordet och engelskatalet går det det ingen vidare med. Vad fan ska man prata om i fem minuter när temat är "The Dark Side Of The Human Mind"? Vad man än väljer låter det otroligt dumt och kommer förmodligen bli väldigt ointressant att lyssna på. Känner att jag är lite bitter kanske, men så är det ibland.

Satt och försökte lägga upp en budget igår kväll. Det resulterade i att jag blev en aning deprimerad måste jag medge och jag drömde om pengar under natten, en dröm som inte direkt gjorde mig på bättre humör. Jag vill ha ett jobb nu.

Nu ska jag förhoppningsvis sova inom 15 minuter och drömma mysiga drömmar! Natti natti. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0