Peppar för utgång!

Hejsan hejsan! :D

Just nu är det förfest hemma hos mig och jag och Ellie börjar bli riktigt glada! (mer glada)

Idag hittade jag min balklänning, den var dyr men jag gillar den skarpt! Min syster gillar den inte jättemycket, men det får jag bjuda på! (Ellie är just nu den som har betalat för den, vilket jag kan vänja mig vid!! När vi flyttar hemifrån! :D) Just nu hoppas jag på att Ellie vill följa med mig på min stooora bal istället för hennes puttifnuttiga! Om hon gör detta blir jag väldigt lycklig! :)

Klockan typ nio ska jag och Ellie in till stan med massvis av andra människor! Det kommer att bli helt galet awesome! :)

I morgon kommer jag att läsa detta inlägg och skratta sönder mig. Ellie hälsar och säger att hennes kortspel inte går alldeles för lysande just nu! Vi kan bara säga att korten sitter fast i klockan!!!!!! ;)

Med väldigt glada hälsningar // från Awesome I och II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0