Problem dras till mig på samma sätt som jag dras till dig.

Hellu!

Har ingenting att skriva om egentligen, försöker bara få tiden att gå lite snabbare. Har ganska tråkigt för tillfället och är inte pepp på att plugga alls. Har varit en bra dag och skulle gärna göra om den, men det kommer jag inte! ^^

Jag måste börja träna. Verkligen. Det är jobbigt att känna sig tjock, även om jag inte är speciellt kraftig, suger det att känna sig sån. Därför är det dags att ta tag i träningen igen och försöka bli av med de begynnande kärlekshandtagen! Steg ett är att minska på intagen av onyttigheter. Det vill säga mindre:
  • Cola!
  • Snacks, som chips och popcorn.
  • Godis.
  • Fet mat, som mc Donalds och liknande.
  • Kakor och bullar!
  • Alkohol.

Det kommer förmodligen att gå åt helvete igen, men jag måste ju försöka i alla fall. Inte allt för roligt att gå omkring på Rhodos om 54 dagar och känna sig som en vandrande flodhäst, eller nåt. :)

Men det löser sig säkert, i annat fall får jag gå omkring med vinterkläder i värmen! (A)

Nu ska jag äta mat, sen ska jag (försöka) göra någon av alla de läxor jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0