Seg i benen!

Hej igen!

Kom hem för ungefär en 45 minuter sedan efter att ha varit ute och gått i två timmar! Känner mig duktig. :)

I morgon är det fredag och det är helt dunderbart! Är riktigt sugen på helg nu, trots att min vecka har gått ganska snabbt. I morgon blir det till att vara social med David och på lördag är det utgång med Ellie som gäller! :D
Kommer att bli helt galet skoj är jag helt säker på!

Snart ska jag sätta mig och läsa en bok eller kolla på en film, känner mig lite myssugen idag efter att ha varit duktig och rört på mig tre dagar den här veckan redan! (Kommer dansa järnet med Ellie på lördag med!) ^^

Efter det blir det till att sova eller nåt, kanske en till film om man orkar det. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0