Let it be.

Hejsan!

Kom hem för en stund sedan efter en lagom lång dag i skolan. Sov hos David från igår, förmodligen därför jag hann vakna i tid och faktiskt gå på samhällen och syo-saken! Kanske det som är lösningen till min en aning för höga frånvaro? Jag får sova hos någon eller någon får sova hos mig som är lite bättre på att sköta det! Ellie och David, känner ni er manade? (A) ^^

Dagen har gått ganska snabbt vilket har varit skönt.. Nu när jag måste börja plugga känns det som om tiden stannat helt istället! Det gillas inte någonstans.
Ikväll är det i alla fall träning vilket jag behöver. Har varit onyttig och ätit en kycklingbaguette idag. Skäms på mig! :(

Från ett ämne till ett annat.

Vädret ute är helt underbart! Den mesta snön har försvunnit och man hör fågel kvitter överallt, samtidigt som man inte fryser när man går utan långkalsonger eller halsduk!

Det finns en jäkla nackdel med varmare väder och mindre snö, EN! Cyklisterna. Fan ta dem allihop (nästan). Man borde tvinga folk som cyklar att göra något lämplighetstest. För 80% av alla duktiga människor som cyklar är en fara för alla runt omkring sig. Under den här korta dagen har jag nästan blivit påkörd tre gånger, TRE! Det är ju så inte okej. (Jag befann mig på gångbanan när det skedde, alla tre gångerna). De andra 20% som faktisk kan cykla gillar jag skarpt, det är hälsosamt och det är miljövänligt. Puss på dem.

I morgon händer det inte allt för mycket, förhoppningsvis får jag gjort lite läxor. Får jag gjort det är jag nöjd. Ska även ut och promenera.

Just nu städar jag lite och lyssnar på The Beatles, en mycket härlig kombination måste jag medge.. Det finns helt galet många bra låtar med dem och lyssnar man på texterna blir man verkligen fascinerad. Jag kan verkligen förstå hur de kunde bli så stora och fortsätta att vara stora fram till idag!



And when the broken hearted people living in the world agree, 
there will be an answer, let it be. 
For though they may be parted there is still a chance that they will see, 
there will be an answer. let it be.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Så fort jag är frisk igen kanske jag kan ta och se till att du kommer till skolan i tid ;)

Även om David får sköta det fysiskt får jag ringa och väcka dig, vara plågande ringsignalen varje dag! :)

2010-03-24 @ 13:33:35
Postat av: Cicci

Det är inte en helt dum idé :O Riktigt bra till och med.. Jag ber dock om ursäkt i förväg ifall jag låter elak (elakare) när jag svarar! (A) :D

2010-03-24 @ 14:40:47
Postat av: Ellie

Haha det är David som kommer få ta smällen jag skall bara väcka dig xD

2010-03-24 @ 16:34:06
Postat av: Cicci

Haha, men alla de gånger han inte sover här får du ta den (A) Jag ska försöka att vara snäll! :D

2010-03-24 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0