Snart är det dags att sova.

God kväll!

Det var helt galet skönt med träning och jag kommer definitivt att ha träningsvärk i morgon!

David är här just nu och han hälsar.. Vi åt nudlar innan och han gav mig en väldigt argsint blick när jag snodde lite från honom. Han gillar verkligen inte att dela med sig av sin mat någonstans! :O

Ganska illa måste jag säga. Men eftersom jag är mannen i huset är det ju inga problem än så länge! ;)

Som rubriken antyder är det snart sängen som väntar, är helt öm i kroppen och kommer att sova som ett litet barn.

Innan dess måste jag dock kolla lite snabbt på "The Talented Mr Ripley" vilken jag ska skriva en recension om i morgon på engelskan. Får se hur det går! :)


Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0