Trött och uttråkad.

Hejsan.

Sitter just nu i skolan och har ganska så tråkigt. Har håltimme fram till ett och har ingen att vara med då min klass har fysik lektion och Michal har bestämt sig för att inte vara här! Jag hade behövt prata med honom, men får göra det en annan gång då antar jag!

Jag har inte ens någon att sms:a med egentligen, de jag sms:ar mest med befinner sig just nu i en skidbacke eller något! xD Så det är segt att inte ha något att göra.

Sitter dessutom och väntar på att en tyskalektion med Monica (!) ska börja. För att göra det hemska hemskare. Det är dock såhär mina tisdagar kommer att se ut fram till studenten. 3½ timme hål gånger 11 typ plus 2½ timmar hål på onsdagar i elva veckor lite drygt framöver. Så sjukt mycket tid som jag hellre hade tillbringat i min säng! (A)

Funderar på att gå och köpa en cola. Men då förstör jag min plan om en nyttigare vardag lite för tidigt så det lär inte bli av. Får se hur det blir. Får jag för tråkigt måste jag ju trösta mig på ett eller annat sätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0