Want you bad.

Godmorgon.

David stack för ungefär en halvtimme sedan. Jag är sjukt glad att han hade bil idag, annars hade jag fått stiga upp ganska mycket tidigare.. Har inte kunnat sova ordentligt i natt, legat och vridit och vänt på mig och drömt en massa konstiga drömmar jag vaknat av. Tur att jag har långhleg nu så att jag har chansen att ta igen lite sömn. :)

Dagen lär, som alla andra torsdagar, bli väldigt seg och jag kommer att vara helt färdig när jag kommer hem vid sex-tiden senare.. Jag ska förhoppningsvis orka mig ut och promenera ändå! Kroppen är lite medtagen efter gårdagens träning, inte lika mycket som jag befarade, men definitivt lite sliten! xD

Idag är det exakt en månad till Ellie och jag åker till Rhodos.. Tiden fram till nu har gått väldigt snabbt (om man inte räknar januari -.-) och jag hoppas att tiden fram till vi åker går ganska snabbt den med. :D



Den här låten spelades just upp på spotify.. David jävla spellista va! Man kan ju inte banda lugna och fartfyllda låtar på detta sätt.. Trötta människor (jag) mår inte bra av chocken! x) 
Jag är dock lite piggare nu. Haha. Hoppas din dag blir bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas jag gjorde din dag lite mindre seg när jag hörde av mig :D Tihi , vi ses i götet imorgon :D Ska bli sjukt kul måste jag säga :) <3

2010-03-25 @ 12:18:59
URL: http://linaamandakarlsson.blogg.se/
Postat av: David

Hahaha cicci cicci.. Namnet beskriver bara spellistan ;D



Började ju 10 ... fick jag och adde sitta och naffsa på varsin kyckling bagett :D även om man tog lite från hans också (6) :D

2010-03-25 @ 15:28:25
Postat av: Cicci

Amanda, du gör alltid min dag mindre seg! :D Kommer att bli en sjukt mysig helg! <3



David! Då kunde jag ju fått sova!! :'(

2010-03-25 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0