Heartless Cover.

God kväll.

Vet inte om jag kommer att lyckas somna idag. Massvis med tankar som far omkring i skallen som jag inte vet hur jag ska bli kvitt. Jag vet att det är saker jag behöver bearbeta och komma över men det är lättare sagt än gjort. Känns som om jag dansat lite på rosor ett tag samtidigt som jag gått på novocain. Tabletterna är dock nu slut och jag kan känna alla de tusen taggar som satt sig i mina fötter. Det låter superdramatiskt, jag vet. Men det är den bästa liknelsen jag kan komma på!

I morgon skulle jag behöva vara hemma och bara göra ingenting. Ska dock till skolan och prata med lärare och skit och försöka försäkra dem om att det inte är något seriöst fel på mig som de verkar tro. Jippie.

Sitter och tycker lite synd om mig själv just nu. Det kommer jag inte göra i morgon dock. Får vara slut på det här beteendet! Inte hälsosamt att ömka sig själv hela tiden. Sitter och lyssnar på lite mysig musik med, det hjälper en att skingra tankarna lite i alla fall. Vilket är väldigt behövligt måste jag säga.

Misslyckas mitt försök att sova lär jag klaga lite på bloggen senare, eller inte. Beror på hur elak jag vill vara. ^^
Nej men fy. Nu får jag verkligen ta och ge mig. Det är inte synd om mig egentligen, jag får skylla mig själv för att jag satt mig i den situation som jag nu sitter i. Men det går väl över. Jag brukar vara bra på att glömma bort saker och sluta känna. Det kommer säkerligen att lösa sig på ett eller annat vis den här gången med.

Har i alla fall fått skriva av mig lite nu, även om inte en jävel fattar vad det är jag snackar om. Men det bjuder jag på. Att vara vettig och alltid göra sig förstådd är ganska överskattat.
Ska lägga mig och läsa lite och fortsätta lyssna på massa halvdeppig musik för att kunna somna. Kommer bli bra. Natti!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Om jag fattar rätt så måste vi nog prata lite. Hoppas att det är fel men magkänslan säger att jag har lite rätt. Love you anyway!

2010-03-02 @ 22:18:04
Postat av: Cicci

Det är inte så illa som det låter, jag var trött och fick lite dåliga nyheter bara :)

Men vi kan prata om du vill? I fall du känner att något är fel. :(

2010-03-02 @ 23:20:49
Postat av: Ellie

Vi löser det ändå, det blir bra ändå :D

2010-03-03 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0