Zombie.

God Afton!

Jag har varit duktig idag och varit ute och gått. Det är segt att sätta igång, men när man väl är ute är det jäkligt gött faktiskt! Idag är det 33 dagar kvar till Rhodos, det innebär förhoppningsvis minst åtta promenader till att bränna lite kalorier på! Får se hur det går med det, jag är positiv än så länge i alla fall! :D

Idag är det även och jag har inte haft något problem med det! Brukar oftast gilla måndagar, det är tisdagar jag inte gillar allt för mycket.. Dock tänker jag inte klaga i kvällens inlägg då jag faktiskt inte har något att klaga på. Jag är nöjd med tillvaron för tillfället! I morgon börjar jag åtta och slutar halv tio, på onsdag börjar jag tjugo över åtta och slutar elva. På torsdag börjar jag halv tolv (14.20) och slutar fem. Fredag och nästa måndag är jag ledig på och har därför en långhelg! Yay!

I morgon ska jag försöka plugga en massa. Har varit alldeles för slapp med det på sistone.. Men har gott om tid att ta igen mycket nu! Wish me luck. x)




- Det är inte jag, det är du. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0