Cicci - tandläkaren 1-0

Hej igen!

Precis hemkommen och 170 spänn fattigare.. Dock väl spenderade pengar (typ)!

Jag har inga hål (woho) men var tvungen att köpa mini, mini borstar för jag ska komma åt och borsta på alla ställen. Efter det stack jag till ungdomsmottagningen och skaffade p-piller (redan, jag vet) och gick omkring och var allmänt seg i en halvtimme till jag kunde hämta ut dem på apoteket. Under denna halvtimme hittade jag hårinpackning som jag ville ha samt en smink-svamp! Höhö.

Sen traskar man tillbaka till apoteket i ÖSREGNET och hämtar ut pillerna. Man får ett sms av mamma som säger att hon blir sen. Man går till Mc Donalds och köper en hamburgare, får ångest - åker hem. Är hemma.

Mitt liv är underbart ibland. Som grädde på moset i detta underbara väder har jag match om några timmar.. Kommer ju att blir sjukt roligt att spela på en lerig gräsplan med grusskor. Not.

Nu ska jag fixa något att äta, något nyttigt. Hann ju aldrig äta den där jäkla frukosten innan! (För jag fönade håret, årets skämt.. Jag vet). Efter det blir det till att spela Age of Empires en liten stund och eventuellt sova middag.

Hörs ikväll när jag är blöt, arg, kall och trött! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0