då var det snart måndag igen då.

Hellu.

Den här helgen har gått för snabbt för mitt bästa känner jag. Förstår inte hur det redan kan vara söndag..

Har varit en väldigt lugn helg, vilket har varit riktigt skönt. Filmkväll i fredags, dock somnade jag tidigt.. Inte jätteroligt kanske men det var i alla fall mysigt att träffa alla igen!

Bortsett från filmkvällen har jag bara varit med David, mysigt värre! Han kicka mig något brutalt i huvudet igår och jag har en liten bula idag. :( Stackars mig! Tror han skämdes lite i och för sig.. (a)

Lite senare är det fotbollsträning som gäller, blir till att ta det lugnt för min del då jag fortfarande har hosta och har lite ont i halsen.

Blah, nu ska jag fortsätta städa.. Orkade inte riktigt göra det i går så det är bara att ta tag i det nu! Ciao. :)


- Inte bra att fundera på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0