Glorious Morning.

God afton.

Dagen har varit helt otroligt awesome! Nästan hela dagen i alla fall. I morse var jag på Ica Maxi på intervju. Det tog cirka en kvart till de bestämt sig för att anställa mig! Måndag nästa vecka är det alltså som gäller. Första dagen 9-17 kommer bli tuff, men fan vad gött det är att ha jobb!

Fördelen med jobb och pengar är att jag faktiskt kan hitta på något roligt med David eller Ellie eller någon annan som också har pengar.. :)

Just nu sitter jag vid min dator och gör ingenting speciellt.. Bredvid sitter David vid sin och spelar något spel, mys värre även om det inte är något särskillt vi gör!

I morgon blir det fullt upp, som det i och för sig kommer att vara varje dag fram till lördag. I morgon ska det städas på morgonen, sedan bär det av in till stan och till sist blir det middag med släkten för att fira Emelie som fyller år. Händelserik dag som jag verkligen inte tänker klaga på då det är STUDENTEN på onsdag!

Snart blir det till att nana så att både jag och David kommer upp om några timmar. Ciao tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0