Hatar att inte veta vad du tänker.

Hej.

Precis hemkommen från Saras studentmottagning som var mysig. Blev om möjligt ännu mer pepp på min egen student!

Fick ett samtal från Ica Maxi morse, ska träffa en man där och se om det finns någon chans för mig att jobba där i sommar! Jag vill verkligen ha det jobbet! Kan offra en tå eller två för det. Hade varit något otroligt skönt om jag hade något att göra i sommar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det sticker jag eventuellt upp till David. Får se hur det blir, klockan börjar ju faktiskt bli mycket.. Men det löser sig. I annat fall får jag sitta ensam hemma och uggla! Ciao.


- Ibland undrar jag om det du säger verkligen betyder något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0