Helvete.

Hej!

Blir ett kort inlägg med en massa klagan idag. Har egentligen inte tid att sitta här och blogga.. Men va fan liksom.

Dagen började relativt bra och jag var överlycklig för det varma vädret. Det var "möte" i Aulan för alla treor inför studenten som nu känns närmare än någonsin! Sen var det ett segt hål som jag tillbringade med att skriva ett tal i engelskan som sedan hölls på engelskalektionen. Slutade fem och begav mig direkt mot Lövgärdet för att spela match. På vägen hann jag trycka i mig en munk och en korv. Det fick representera dagens lunch och dagens middag.

Kom till Marieholm, var pepp på att få spela topp för första gången ute på aaaaslänge. Fick reda på att jag skulle börja i mål och sedan byta i halvlek. Fine. Första halvlek förflöt smärtfritt och jag höll nollan. Sen bytte jag om snabbt och fick spela ute i cirka en kvart.. Då målvakten skadade sig och jag tvingades ställa mig igen. Ställningen vid det läget var 3-1 till de andra. Gjorde första räddningen innan jag hunnit få på mig handskarna och det kändes helt okej. Sedan blev det ett litet missförstånd i backlinjen och en läskig boll gick snett, rätt mot mål. Jag lyckades dock rädda även denna boll, stannade den precis innan linjen. SOLKLAR FUCKING RÄDDNING och domaren (som stått stilla i mitten av plan hela matchen) blåser mål åt det andra laget. Trodde helt seriöst att jag skulle gå sönder av ilska. Min nolla förstörd bara sådär. FÖR ATT domaren var för jävla lat för att röra sitt feta jävla arsle och faktiskt ha någorlunda uppsikt om vad som pågick i matchen.

Såå. Nu mår jag bättre. Är fortfarande frustrerad till tusen, har inte tid för det nu dock. Måste skriva klart talet i historia (på tyska) till i morgon bitti så jag inte förstör för Michal. Kanske skriver något mer senare. Beror helt på hur långt jag hunnit med talet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lider han av att du inte har något tal?

2010-05-20 @ 23:51:30
Postat av: Cicci

Vi ska hålla i redovisningen tillsammans, gör jag inte klart mitt har vi bara en halvklar presentation.. Inte schysst mot honom. :(

2010-05-21 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0