Here we go.

Hej!

Dagen har mot förmodan varit riktigt bra! Var i skolan tidigt för att arbeta med samhällsuppgiften med Anna, sen var det tre timmar hål som jag la på att sitta och läsa min bok ute i solen! Mysigt värre. Rekommenderar boken starkt med, Raseri med Stephen King. Väldigt läsvärd.

Sedan bar det av till Göteborgs universitet för att ha slutseminariet i tyska, vilket gick bättre än förväntat.. Jag fick i alla fall inte IG! :)

Jag hade sedan turen att få skjuts upp till skolan igen så att jag slapp komma försent till samhällslektionen och redovisningen som skulle hållas. Fick även reda på att jag fick MVG i den kursen vilket känns skönt trots att det inte var allt för ansträngande.

Slutade halv fem men det var helt okej ändå, har varit pigg idag.. Kan bero på att jag suttit i solen och tagit upp en massa D-vitamin idag! :D


Just nu sitter jag och David och kollar på Roast på Berns, ganska skoj - för det mesta i alla fall. :)

Sen blir det till att sova så att man är pigg till i morgon! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0