Hurt

Goddag.

Är sugen på att ha filmkväll snart.. Någon annan som är det med? :)

Ensam hemma mestadels av denna helgen skulle jag tro, så om Jonas, Elias, Ellie, Toni, Anton, David, Lennie eller Michal läser det här kan ni ju säga till om ni är sugna på att se på film och bara chilla? :)


Längtar tillbaka till värmen på Rhodos.. Här är det ju bara regn och kyla.

Just nu ligger jag i sängen och har otroligt tråkigt.. Vet att jag borde plugga eller städa eller göra något annat vettigt, men det orkar jag inte.

Har lite träningsvärk efter igår, men har mest ont i magen och bröstkorgen för jag har hostat som en jäveljävel ända sen jag kom hem från Rhodos. Sjukt irriterande och jag blir trött hela tiden. Även om jag somnade tidigt igår (för typ sjunde kvällen i rad) är jag fortfarande trött nu och jag kommer förmodligen att somna tidigt i kväll med.. :(

Nu ska jag sätta mig och spela Age of Empires.. Ciao!


Bara för att den här låten är mys och den här filmen är bra.


- If I could start again, 
A million miles away, 
I would keep myself, 
I would find a way.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0