It's the final Countdown.

Hej!

Idag har jag, än så länge, varit väldigt oengagerad i allt. Kommer förmodligen att fortsätta vara det i minst fem timmar till. Klockan är bara lite över elva och jag har hunnit avverka ett prov och komma hem. Snart ska jag engagera mig i att göra en macka och koka ett ägg. Men inte mer än så.. Kan ju råka slita ut kroppen och det vill jag inte!

Sov inte allt för mycket i natt, låg och funderade på allt och ingenting. Mest kretsade väl tankarna kring studenten och sommaren - kommer den att bli lång och seg eller kommer jag ha världens tur att vinna årets miljonvinst på triss eller något? Ja, dessvärre var det ungefär detta jag tänkte. Jag håller dock tummar och tår för den där miljonvinsten asså! Hade inte suttit fel just nu...

Ikväll ska jag försöka skriva mitt tal i engelska, det som skulle varit klart för ett bra tag sedan. Jag har inga problem med att prata framför människor, jag har bara så jäkla dålig fantasi att det är helt insane. Hade någon skrivit ett arbete åt mig om A Thing of Beauty hade jag inte haft några problem alls. BLÄ!

Jag är rastlös nu och funderar på att engagera mig lite tidigare än planerat.. Får se hur det blir med det. Om exakt två veckor är det i alla fall studenten och det är najs. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0