Långhelg nu då.

Hej för sista gången idag!

Nu har man återfått värmen efter den katastrofala matchen.. Säger bara att vi förlorade med tvåsiffrigt. Jag stod för en massa av de där.

David står just nu i duschen och jag ska snart fixa något att äta. Har inte blivit allt för mycket av den varan idag. :(

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske in till stan och kollar skor till David eller så träffar man alla och kör en chillkväll. :)

Väldigt skönt med långhelg i alla fall. Borde vara det oftare även om det bara är 20 dagar kvar till studenten nu! Helt galet att allt har gått såpass snabbt som det faktiskt gjort..

Nu ska jag ta fram och fixa lite mackor sen blir det lite mer tv-kollande skulle jag tro och efter det väntar sängen. (Även om David tycker att vi ska dygna, det kommer jag inte att orka någonstans..)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0