Lät du henne komma närmre?

Hej.

Helgen har gått väldigt fort och jag insåg innan att det här är den sista helgen någonsin då jag fortfarande går på gymnasiet! Känns helt overkligt och jag har fortfarande inte förstått att det snart är över.

David stack hem för en timme sedan ungefär och jag hoppas verkligen han pluggar nu så jag kan träffa honom i morgon!

På tisdag kommer det upp en massa skåningar och det blir middag ute för att fira Emelie som fyller 14! Det ska bli riktigt roligt och jag är glad att de är här när jag tar min student. :)

Om en liten stund ska jag städa klart på mitt rum och efter det tänker jag bädda ner mig i sängen, sätta på en film och äta chips. MUMS! Men men, ciao så länge.



- Jag har försökt att ge dig hela skulden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0