Shame on me.

Hej!

Har varit väldigt dålig på att blogga det senaste, har ingen anledning egentligen.. Är väl allmänt seg som man kan bli lite då och då.

Helgen har varit mysig, varit mycket med David. Spelat en massa Age of Empires och kollat lite film och sånt. :)

Idag har jag ingen skola vilket är dumt då jag hade behövt åka dit för att skriva ut en massa papper, nu orkar jag dock inte det utan har bestämt mig för att i stället sitta hemma och plugga historia i ett antal timmar. YAY.

Vet inte vad som händer i kväll eller i veckan, ska träffa Jonas någon dag, vet inte vilken än, men det löser sig alltid!

Nu ska jag gå och äta frukost, känner att magen snart börjar skälla på mig annars.. Skriver nog något senare om jag finner det nödvändigt.


- Head over heels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0