Sjung om studentens lyckliga dagar.

Hej!

Den här dagen har inte varit den bästa. Michal ringde innan och meddelade att vi har slutseminariet i tyska i morgon. Något som jag är sjukt oförberedd på. Bortsett från det har jag en samhällsuppgift som ska vara klar till i morgon. På tisdag är det ett tal i engelskan som jag måste göra väldigt bra ifrån mig på för att inte riskera att få ett G i engelska C. Utöver det är det eventuellt ett till prov i tyska som jag behöver göra, sen är det inget mer som kommer förstöra för mig innan studenten. Är bara otroligt opepp på att plugga för tillfället och hade mycket hellre varit på träningen som jag skippade för att hinna klart med allt. Bajs.

Jag tror jag har järnbrist. Har huvudvärk och är trött hela tiden, öm i kroppen är jag med. Får försöka leta reda på något järnrikt i köket nu.. Sen blir det till att fortsätta plugga. Wiee.

Kommentarer
Postat av: Elias

Frosties innehåller järn :)

2010-05-23 @ 18:29:01
Postat av: Cicci

Attans att jag inte har sånt hemma dåå :(

2010-05-23 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0