Standing on the line.

Hejsan.

Vaknade för en stund sedan efter att ha sovit sen fem. Jag är något otroligt trött ändå. Förstår inte hur jag ska orka med balen på torsdag!

I morgon är det sju dagar kvar till studenten. Vart fan tog de här tre åren vägen? Hur kan det redan vara dags för studenten när det har känns som om tiden emellanåt stått stilla? Jag klagar inte, verkligen inte. Är överlycklig för att skolan snart är över, orkar verkligen inte med det mer för tillfället. Tanken på två hela månader utan något att tänka på gör mig fullkomligt varm i kroppen (en bedrift må jag säga!).

Jag kommer förmodligen att klaga vissa dagar under sommaren på att jag inte har något att göra och på att jag vill ha ett jobb något extremt mycket! Att sedan, som tidigare nämnt, nästan alla i min omgivning har jobb eller ska resa någonstans gör att jag blir sysslolös alldeles ensam. Vilket suger. MEN, jag är ledig från skolan fram till första augusti då det är Freiburg som gäller.

I morgon har man en lektion och efter det ska man gå på Antons studentmottagning! Kommer nog att bli sjukt roligt och jag tror att man kommer att bli even more pepp på sin egen student!

Just nu varvar jag inläggsskrivandet med att läsa gamla uppsatser och texter jag skrivit under de tre år jag studerat svenska. Blir ganska glad av att se hur mycket jag har förändrats, jag tyckte jag var bra på att skriva när jag slutade nian, nu tre år senare har jag insett att jag var medelmåttig, om ens det. Idag ligger jag över medel och det känns bra. Mina egenskaper har förbättrats och jag inser nu själv när jag har gjort ett stort fel.

Ska snart bädda ner mig i sängen och läsa ut min bok.. Inte mycket kvar av den nu.. Skriver kanske något ambitiöst, eller oambitiöst, senare! Ciao.


Jag och min syster går varandra på nerverna jämt och ständigt, men vi har ganska skoj ändå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0