Sweet dreams

Hej.

Fy fan vad det ska bli gött med långhelg. Kommer förhoppningsvis träffa en massa människor jag inte sett sen jag kom hem från Rhodos! :)

Har väl egentligen ingenting att uppdatera om.. Slog i tån innan och det gjorde jätteont. Ska om cirka 40 minuter gå till bussen och åka till tandläkaren och få skäll. :(

Fast det kommer jag nog inte att få, har inte haft hål förut och hoppas verkligen inte jag har det idag heller. Borde kanske göra mig i ordning istället för att sitta här och skriva en massa nonsens? Fast nä.

Jag hinner säkert ändå. (a)

Om inte får jag springa (haha) eller be mormor om skjuts.. Det löser sig alltid.

Oh! Jag måste göra frukost kom jag på nu, bloggar senare om jag inte har hål.. Har jag hål kommer jag bädda ner mig i sängen, dricka litervis med cola och tycka synd om mig själv!



- Some of them want to use you
some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
some of them want to be abused.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0