You're so beautiful.

God morgon.

Fick en mindre panikångest för en halvtimme sen då skärmen på datorn blev helt blå och det kom upp ett meddelande om att Windows hade kraschat! Tack och lov gick den att starta på en gång igen och jag var snabb som fan med att föra över vissa läxor och bilder på ett USB-minne! :)

Om datorn skulle krascha helt nu skulle det i alla fall inte innebära allt för stora skador på mina betyg..

Igår kväll var jag och familjen på handledarkursen för att vi ska kunna börja övningsköra snart.. Vet att jag är väldigt efter då jag faktiskt fyller 19 om lite mer än en månad bara. Börjar känna mig gammal och det suger. Liksom, vart fan tog de här 19 åren vägen? :O Crazy as hell.

Bortsett från att sitta här och halvfilosofera försöker jag få klart mitt engelskaarbete, går väl kanske inte lysande, men känner att jag är alldeles för trött för skiten för att få det att bli bra. Yay.

Ska snart börja göra mig i ordning och sen sticka till skolan. Efter skolan är det match och vi är för få spelare för att det ska kunna sluta väl.

Det är skönt att det redan är torsdag för då innebär det att det är fredag och helg i morgon. Kan inte begripa att Ellie och jag inte ens har varit hemma i en vecka än. Känns som om Rhodos ligger långt tillbaka i tiden, kind of creepy.

Visst ja! Det finns faktiskt några goda nyheter såhär lite på morgontimmarna! Jag kommer att få tillbaka lite mer på skatten än först beräknat, vilket är najs. Dock fick jag inte reda på hur jag skulle gå tillväga före sista deklarationsdagen så nu måste jag vänta till augusti innan jag får alla mina pengar. Blir alltså en väldigt fattig sommar om jag inte lånar pengar av typ mormor eller mamma under tiden. x)

Det löser sig nog alltid, det jag tycker är jobbigast är att eventuellt är jag den enda som inte har något jobb under sommaren medan alla andra är upptagna, blir ensamt då. :(

Förhoppningsvis kan jag då våldsgästa mormor och morfar en stund! Vilket nog inte kommer att vara något problem.

Jaja, dags att äta frukost!


- Yeah, an angel from the sky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0