25/7

Hejsan hoppsan.

Var ett tag sedan jag bloggade nu. Har inte haft något att skriva om då jag har jobbat sen i torsdags. Blir jobb idag med och sedan en dag ledigt! Woho. Men det är gött. Är ledig helgen som kommer med, blir till att hitta på något roligt med David en av dagarna då vi varit tillsammans i ett halvår på söndag! Helt galet vad tiden har gått fort. Men det är väl som de säger, tiden går fort när man har roligt. :)

Jobbar mellan två och halv nio idag vilket är ett ganska kort pass, men det är precis vad jag behöver just nu. Mina axlar och min rygg värker mer än lite och jag skulle behöva sova en massa.. Men det ordnar sig. kommer må bra när lönen kommer igen om ett bra tag!

Ska strax hoppa in i duschen så att man åtminstone känner sig en aning levande när man sitter där i kassan och ser glad ut. För att se levande ut krävs det smink med, något jag inte är säker på om jag orka fixa. Får helt enkelt se hur stor effekt duschen har!

Well well, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0