Bullersamt.

God morgon!

Fy i helvetet vad gött det är att vara ledig idag. Har sovit i 13 timmar i natt och det behövdes verkligen. Känner mig nästan som en människa igen. Ska snart försöka bli lite effektiv och hoppa in i duschen så att jag sedan kan åka in till stan och lämna tillbaka en bok. Ska även försöka hitta en mysig jacka och eventuellt köpa lite presenter!

Mina förhoppningar för dagen är att den blir sjukt mycket bättre än gårdagen samt att jag faktiskt lyckas hitta en vinterjacka. Hatar att leta vinterjackor..

Egentligen skulle jag jobba sex dagar den här veckan med, men det orkar jag verkligen inte, orkar inte med det då det är tisdag-söndag som gäller. Som tur är har jag en arbetskamrat som kunde ta mitt lördagspass och det är underbart! Det svider att det är mycket pengar som försvinner men jag vill gärna må bra mellan lönedagarna med! Haha.

Nä, dags att aktivera sig. Hej så länge!


- Arg på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0