False effect.

Jaha. Jag lyckas alltid få upp förväntningarna till det ouppnåbara och blir besviken allt för ofta just nu. Är redigt tröttsamt. Även om man intalar sig själv att det inte kommer ske så sitter man där och är dum nog att hoppas på det ändå. Man kan inte ändra på saker och ting hur mycket man än vill och det hatar jag. Fan vad det suger.

Har varit ledig idag och är ledig i morgon, men just nu känns det som om jag lika gärna hade kunnat jobba. Ska i alla fall jobba helgen och måndag-tisdag (tror jag) och på onsdag bär det av till Karlstad och Ellie! Känner att jag verkligen behöver ett avbrott just nu. Real bad.

Hade egentligen tänkt gå och lägga mig för en halvtimme sedan, men bestämde mig för att för mycket sömn mår jag aldrig bra av, oavsett hur tråkigt jag har förtillfället.

Nä, blir till att baka björnbärs-sockerkaka eller något annat gott, kolla på film och sedan lägga sig vid en hälsosam tid.

Hoppas din dag varit bättre än min. Natti natti! :)


- Tvåa, tvåa, tvåa....

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vi skall ut på torsdagen tror jag! så avbrottet blir bra från början.. :D

2010-11-11 @ 22:46:15
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

JA! Det låter awesome :)

2010-11-13 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0