Göra om och göra rätt.

God kväll!

Har varit hemma i lite drygt trekvart och har inte hunnit göra ett smack.. Jag har tryckt i mig andra hälften av mandellängden, men tycker inte det räknas till att faktiskt göra något.

Innan jag går och lägger mig måste jag tömma diskmaskinen, göra rent i köket, städa undan i vardagsrummet och i mitt eget rum, tvätta och tumla lite kläder och sedan packa ner de kläder jag ska ha med mig upp till Karlstad. Det hade inte varit så segt om det inte vore för att jag ska upp åtta i morgon och det är ingen chans att jag hinner klart med allt innan ett. Visst, sju timmar sömn är ganska mycket, mer än vad jag brukar behöva. Men jag är helt färdig. Trött i armar och ben och huvudet hänger inte alls med, känner att jag behöver sömn! Tur att man är ledig snart och kan passa på och ta igen sig lite.

Nu ska jag sätta i gång innan jag somnar! Natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0