Redbullvodka, minus vodka.

God afton.

Sitter i soffan hemma bredvid Josse och kollar på tv.. Rundan på stan gick snabbt innan och jag blev drygt 1000 spänn fattigare. Två presenter avklarade dock! Dessutom lyckades jag hitta en bh och ett par trosor jag gillade. Vinterjacka blev det då ingen, tyvärr. Orkade inte gå omkring i knökfulla affärer tillräckligt länge för att faktiskt kunna leta efter en ordentlig jacka.. Får bli en annan dag helt enkelt. Eller nästa vinter, eller något.

Börjar redan bli trött, trots att jag steg upp tolv idag. Är väl i och för sig bra om jag går och lägger mig hyffsat tidigt idag. Lång vecka framför mig.

Det är massa människor jag vill träffa med. Helt galet massa människor. Dock har jag inte tid till hälften av allt jag vill göra för tillfället. Det är jobbigt men jag hoppas det blir lugnare efter jul och att det ger mig chansen att träffa några i alla fall. :)

Hade velat ligga och läsa nu, men min bok ligger hemma hos David, får nöja mig med att kolla på serier, närmare bestämt Bones. Sedan sova. Nattinatti.


- Never.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0