Shut up!

Hej hopp sugpropp.

Nu har jag varit duktig! Lönen har kommit och jag har varit och handlat mat! Jag kom till och med ihåg att köpa ketchup! Herregud vad länge jag försökt få med mig det hem men glömt bort det. Men nu fan.

Om någon timme kommer pappa hit och planen är att jag ska bjuda på något gott att äta, då jag jobbade på farsdag och var borta största delen av förra veckan få vi försöka fixa till det lite idag! Bättre sent än aldrig.

Innan jag sätter igång med maten ska jag försöka städa på mitt rum. Vilket i princip innebär att jag ska försöka hitta plats till alla kläder som hänger över stolen och som ligger spridda över sängen! Skulle verkligen behöva köpa mig en större byrå (heter det så?) för just nu har jag stora problem med att få plats med alla kläder.

När jag lyckats gömma undan alla kläderna är det bara en damsugning och en snabb avdamning som ska göras, sedan får mitt rum vara klart för den här gången.

Orkar inte blogga mer. Hade bara haft massa arga och irriterade saker att ta upp ändå. Har inga planer på att starta bråk riktigt än. Behöver lite mer material först! Haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0