Synonymer.

Gaah. Jag är arg på så många saker just nu att det är galet. Det är små saker, stora saker och inga saker. Problemet med detta är att jag inte kan somna på natten. Eller jo det kan jag, men det tar bra mycket längre tid än vad jag har tålamod för. Jag kan koppla bort saker bra när jag är vaken och ofta är det ingen som ens märker att det är något som är fel. Men när man ligger där i sängen och försöker sova kommer allt krypande.

Usch och fy och fan typ. Jag borde ta tag i sakerna som gör mig arg, men jag orkar inte. Det är så uttömmande och utmattande att det borde vara förbjudet. Jag brukar inte vara rädd för konfrontationer men några av de jag skulle behöva ha just nu kan ha förödande resultat, resultat som jag inte är redo för. Så jag ber om ursäkt ifall jag i mellan åt är jobbigare än vanligt. Nu vet ni i alla fall varför och att jag inte har lust att snacka med någon om specifika saker. Haha.

Nä, nu ska jag nog prova att sova ändå. Eller något. Åtminstone lägg mig i sängen och försöka få upp värmen! Nattinatti ppl!


- MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0