Tranbärssaft.

Hejhopp.

Kom hem för 25 minuter sedan och har redan hunnit trycka i mig nästan en halv mandelfläta.. Jag känner mig lite lagom tjock men det är helt okej med tanke på hur mycket jag rörde på mig på jobbet idag! Passet var helt underbart. Eller ah, så underbart jobb kan vara.

Det var väldigt lite folk som handlade idag och det innebär att man kan ta det lite lugnare i kassan. Jag som mestadels stod i självskanningen ikväll fick äran att gå med korgarna stup i ett. Jag klagar inte, det är bra träning vill jag lova! Nackdelen är att mitt hår blir alldeles galet elektriskt när det kommer i närheten av korgarna.

Jag tycker om att arbeta på söndagskvällarna, det enda som inte är bra med att jobba stängning är att jag inte får sova med David.. Det suger. Dessutom jobbar jag stängning i morgon med så då blir det till att sova själv igen. Suger ännu mer. Hade verkligen velat ha honom att mysa med nu när lägenheten är alldeles kall och tom. Men han ligger och nanar sött i sin egen säng.

Ska snart börja packa ner lite saker och sedan kolla klart på The Sorcerers Apprentice som jag somnade till igår när jag och David såg på den.

Det var allt för nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0