Typ göööörgullig!

Hej!

Min pojkvän är söt ibland. Jag bad honom att kyssa mig och visa hur mycket han älskar mig. Då öppnar han munnen jättestort och försöker pussa mig.. Inte supermysigt, men han sa att han älskade mig så mycket och då blev pussen ganska mysig ändå! <3

Kvällen igår var rolig. Jonas, Elias, David och jag var och bowlade. Vi sög alla ganska ordentligt, men David fick in en riktigt bra runda med typ fem strikes! Det var då resten av oss slutade tävla mot honom. Jag kom tvåa i totalen och Jonas förlorade, även om han verkligen försökte på alla sätt och vis att motsäga sig bevisen (resultaten på papper)!

Om några timmar ska jag iväg till jobbet.. Kanske inte väldigt lockande just nu, hade hellre legat hemma och segat hela dagen. Men pengar är pengar, och jag gillar pengar! :D

Nu ska jag kolla på serier och sedan hoppa in i duschen, David sitter framför tvn och spelar Black Ops så tror inte han lägger märke till om jag försvinner en liten stund. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0