Kotte?

Hej igen!

Nu hade jag planerat skriva lite mer ingående om det som gjorts de senaste dagarna.

I onsdags åkte jag som nämnt upp till Ellie för att koppla av och roa mig i några dagar. Känns som om jag varit här i mer än två dagar, på ett bra sätt. Att se Ellie bo ensam får en definitivt att vilja flytta hemifrån och försöka stå på egna ben.. Det lär dock inte hända på ett bra tag då jag behöver ganska mycket mer pengar än vad jag har för tillfället. Sen så är det en massa andra faktorer som ska räknas med också och dem har jag inte riktigt klarat av än heller. Bäst att vänta ett år eller tre med det alltså.

Idag blev det ingen utgång, vilket nog var för det bästa det med. Både jag och Ellie kände att vi hellre satt hemma och såg en film och bara chillade på saken idag. Av erfarenhet kan jag ju säga att det aldrig blir en bra utgång om man inte är pepp på det redan innan. :)

I morgon tror jag att det blir Bergvik (namnet?) på dagen för att kolla runt i lite affärer och försöka att inte bränna lönen innan den ens kommit in på kontot.. På kvällen sedan blir det bowling eller biljard. Blir det biljard lär jag dock förlora stort. Har bara spelat det två eller tre gånger förut och det gick inte lysande. Men men. Övning ger färdighet brukar man ju säga?!

By the way! Idag köpte jag en tröja som jag egentligen inte behöver, men den var söt och kommer säkert snart till användning. Precis sådana utgifter jag ska försöka att undvika i morgon. Om jag inte hittar en bra vinterjacka eller ett par snygga vinter-gå ut i-skor eller någon snygg bh.. Saker som jag faktiskt behöver.

Ska snart lägga mig ner och läsa lite mer. Har lyckats läsa ut en bok än så länge, läser nog ut en till innan jag är hemma på söndag. Läsa är mys!


Haha, Ellie du fattar i alla fall. IgelKOTTAR är faktiskt väldigt söta, synd bara att de är taggiga..

Okeeej, and that's all for tonight folks, well almost! Natti natti världen.


- Jag saknar David. Vill pussa på honom en massa. Får vänta med det till på söndag dock.
Var beredd älskling, på söndag blir du överfallen! :D <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Bilden var grymt fin!

2010-11-19 @ 23:09:57
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! Väldigt bra idé du kom med! :D

2010-11-20 @ 12:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0