Utvilad.

Hejsan hoppsan.

Om två timar ska jag gå till spårvagnen för att bege mig in till stan. Tåget går 15.07 från Centralen och sedan väntar en tre timmar lång resa innan jag är framme i Karlstad!

Är hemma hos David just nu och har precis käkat frukost. En ordentlig frukost som jag klarar mig på i massa timmar framöver. 

Både jag och David var galet trötta igår och jag tror att vi båda somnade innan halv elva! Men det var väldigt skönt, vaknade för lite över två timmar sedan och kände mig behagligt utvilad. Hoppas det håller i sig ett tag.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen så jag slipper stressa senare. Kanske är onödigt egentligen då jag kommer blir helt varm av att släpa mina väskor till spårvagnen sen.. Men men, helllre för mycket kläder än motsatsen!

 Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0