Besatt.

Hej å hå.

Jag är superseg idag och kommer förmodligen vara det hela veckan. Jag hade turen att känna mig helt frisk i två dagar innan jag fick ont i halsen igen. Woppie. Det gör dock inte riktigt lika ont som det gjorde förut, men ändå. Är trött på det nu.

Har idag gjort typ ingenting alls. Städat lite på rummet och kollat på Merlin.. Väldigt gött att vara ledig idag i alla fall. Har bara fått tre pass den här veckan och det känns ganska bra faktiskt. En helt fri helg för första gången på alldeles för lång tid. x)

Om en liten stund ska jag damsuga och damma på rummet och göra mamma glad. Efter det funderar jag på att möblera om... Vet dock inte hur jag ska göra.

David kommer och hämtar mig efter sin träning ikväll och så blir det till att nana uppe hos honom, mysigt! :)

Nä. Nu ska jag försöka aktivera mig lite. Ciao!


- Tranbärssaft <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0