Gud straffar en genast? x)

Hej!

Jag är ledig idag och det är sjukt gött. Dock är jag fortfarande sjuk och det känns som om jag aldrig kommer att bli frisk. Jag pallar inte med det längre så ringde upp Angereds vårdcentral för att få en akuttid. Det fanns inga tider kvar att få där så de hänvisade mig till Gamlestans vårdcentral som har öppet mellan 17 idag till måndag morgon. Väntetiden där kunde bli lång varnade hon mig.. Nu funderar jag allvarligt på om jag ska gå och lägga mig igen och försöka sova mig frisk eller om jag ska göra något annat konstruktivt innan jag om x antal timmar tvingas sätta mig på en jäkla spårvagn och åka in dit. Fick inte allt för mycket sömn i natt då halsen brann och huvudet bultade något brutaaaaalt.

Nä usch och fy. Skriver kanske något senare om hur jag gjorde. Jag är i alla fall trött på att vara sjuk. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0