Ibland blir det inte mer.

Hejsan hejsan.

Sitter hemma hos David och gör inte allt för mycket. Han ligger och spelar Red Dead Redemption just nu och jag försöker komma på något jag kan roa mig med.

Lite senare ska vi åka ner till mig och tjocka oss med chips och dipp framför någon film. Efter Davids nästa uppdrag ska vi åka.. Eller om tre, men det går säkert snabbt. Kan ju passa på att packa ner alla mina saker under tiden. :)

Den här helgen blir nog lugn. Är ledig både lördag och söndag och planerar att inte göra allt för mycket.

Nästa vecka blir det en massa jobb. Eller ah, 33 arbetstimmar men på kvällar och helger. Men klagar inte, att jobba 33 timmar men få betalt för 51 är aldrig fel! :)

Behöver kompensera lite för den här veckan då det bara blev 18 arbetstimmar.. Inte allt för mycket pengar på det. Förhoppningsvis blir det bra i slutändan ändå.

Haha, jag hann inte ens skriva klart inlägget innan han bestämde sig för att börja om uppdraget för han dog.. Men jag är optimistisk. Han klarar det nog snabbt!

Nu ska jag i alla fall packa ner mina saker så att jag är färdig att åka när han är klar! Puss.


- Svårt för att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0