Sleepwalkning.

God kväll!

Sitter just nu i min säng och gör inte allt för mycket. David ligger bredvid mig och sover, som han har gjort i lite över två timmar nu. Även jag lyckades somna en stund, men är nu vaken och pigg. Inte jättesmart kanske då jag ska upp tidigt i morgon för att sticka iväg till jobbet.

Jag orkade inte bege mig till vårdcentralen i Gamlestan innan heller. Dock mår jag bättre just nu än vad jag gjort på lite drygt två veckor, kanske slipper att gå på äcklig penicillin! Hoppas.

Funderar på om jag ska starta en film eller inte.. Vill inte störa David som ser helt utmattad ut TROTS att han sover.. Förstår inte hur han lyckas med det.

Ska i alla fall bädda ner mig igen, fryser om fötterna. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0